Vårkänslor

Sån jäkla vårkänsla man hade idag! Solen sken och jag börjar automatiskt att le! Gav mig t.o.m in på att försöka lära pojken hur man svänger med endast skänkelhjälper och hans leende när han förstod var så himla härligt!

Har i övrigt putsat utrustning medan jag kollade på "Mulan" och shit, det är lätt en av de bästa Disney filmerna någonsin. Hade glömt hur mäktig och rolig den var!
 
Dagen avlöstes med sysslor som dammsugning, städning av badrum, uteritt på Captain som jag bara försökte hålla lugn, få han att chilla på livet och slappna av. I slutet av ridturen lyckades jag med just detta och efter lite snabb massage efter ridpasset stod han och halvsov. Ska försöka hinna massera han oftare, fullblod är ju så känsliga och han blir spänd väldigt lätt.

En bra dag
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0