Genomfört min första Fun Ride

När jag gick ut för att morgonfodra möttes jag av värdmamman och hon sa bara "In och ät frukost, vi åker på en Fun Ride allihop om 30 minuter!" Fatta vad glad jag blev!
 
En Fun Ride är som en organiserad uteritt på 1-2 timmar med massor av terränghinder. Såå länge sedan jag fick hoppa det ordentligt och är så glad att jag fick låna Blossom. Blev lite galet med avstånd här och där när jag försökte ratta för mycket med handen, men när jag lade ner handen, sket i avstånd och bara höll om med benen kom vi rätt varje gång!
 
Hade skitkul och skrattade åt stackars Harley som röstade för skritt när vi andra drog på i galopp! 
 
En annat roligt "moment" var jag jag tog täten och rullade över lite terränghinder med flickan efter mig. Ser ett hinder som ligger bra till och ser vettigt ut och inser först när jag kommer fram att det är skitstort och skitbrett!! Blossom hoppade det som ingenting och jag hinner bara ropa till flickan "IT'S HUGE!" innan hon kommer flygande hon också, som tur var stannade hon kvar på ponnyn haha.. Hennes kompis hann iaf svänga av från hindret ;)

Blir bild på hinder och förhoppningsvis lite "in action-bilder" också! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0