Plötsligt händer det

 
 
 
Aldrig innan har jag sagt "Shit, vilken grym uteritt!!". Idag, trots att Harley bråkade vid kossorna så gav han en grym ridkänsla. Framme för lättta skänkelhjälper, lätt i hand, jobbar på i en bra form och jag försöker störa så lite som möjligt. Satt med ett löjligt stort leende hela tiden, fina hästen!
 
Red även ett lösgörande pass med Blossom i paddocken och hon blev mjuk som smör runt skänklarna, höll ställningen bara genom skänklarna och utan att jag behövde rätta med handen.
 
Koncentrerade på att ha en djup, avslappnad form, massor av övergångar och stora volter och serpentiner. Dett kombinerade jag med att rida hela passet utan stigbyglar, himla nyttigt!
 
Ikväll har det bara varit jag och värdpappa då resten av familjen åkt till Pembrokeshire (avis, är så vackert där!) och vi har suttit och lekt domare till "Britain Got Talent" och skrattat mycket, sånt är alltid kul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0