Friluftsdag!


Idag har jag haft friluftsdag! Då tävlade man i vem som kunde spotta längst, kastas i bäcken, ordspråk, kubb och mycket, mycket mera! Faktiskt väldigt kul! Fast vår lagsång var inte den bästa... Men vi plockade fjäsk-poäng med våran pyramid bestående av de flesta i laget + en hund högst upp! xD
Vi slutade som 6:a av 22 lag och fick varsin ljusblå T-shirt ;) Vårt lag hette Dumbos Gäng och består av: Mig, Evelina, Angelica, Agnes, Emma och Jimmy(Dumbo) och Fanny och två hundar!

Senare på kvällen åt vi tacos och jag har sovit för var så himla trött! Sedan gjorde jag klart matteläxan (Y).

Hunnit med mycket idag, men det bästa va att på prisutdelningen skulle alla sjunga sina sånger (om man placerades, eller om man då sa att man inte hade någon (A)). Då sjöng tjejerna i laget, jätteljust och fint och sedan kom killarna i laget in xD De lät inte så glada kan man säga...

Ha det bäst, du som gillar häst! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0