Fullt upp!


Denna veckan har jag hittills haft två BKK i djurkunskap, en på G-nivå och en på VG-MVG nivå :) Tror det har gått ganska bra, borde få VG i alla fall (Y)

Min klass har jobbat nere i stallet på kvalitetsbedömning för 4-åringar och vi har varit på strandutflykt :D längtar efter bilderna :D hahahha 10B in my heart <3

Idag när jag, Louise, Rebecca och Julia lagade mat så får vi besök ^^  våra kära vänner med vattenpistoler... Mysigt!! Sedan fortsätter vattenkriget från Louises och Julias fönster XD Men tycker att killarna gav upp lite snabbt idag ;o

Höll på att glömma!! Jag och Louise har varit ute och sprungit två km idag! Vi stannade inte fast det var backigt! Stolthet för det (Y)

Snart så blir det film också och säkert mera bus med vännerna <3

Besiktningen på Billy är förflyttad till nästa fredag, så då ska jag ta ledigt hela dagen :D

Imorgon är det "Gruppfälttävlan" (typ friluftsdag). Får väl se hur det går ;)

Saknar vännerna i Gislaved <3


Kommentarer
Postat av: josefine

aww kläck, saknar dig med :'(<3

2010-09-09 @ 18:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0