Gårdagen


Igår så hade vi ridning och då hade vi galopp igen :D Det gick bättre denna gången, även om det gjorde ont i början i benen så släppte det sen! Vi fick rida i bredd och jag red på Flugan och hon va jättemysig och pigg :D Vill nog prova henne vanligt också :)

Sen jobbade vi med engelskan och sedan hade vi praktiskt bkk i knoppning :) Alla fick G för att Peppe är snäll ;D Även om knopparna inte blev bra... xP

Pluggade mycket på kvällen och sedan gick man över till Amanda och Agnes :)


Idag har jag än sålänge bara haft djurkunskap och min grupp är klar med vår powerpoint om vår beteendestudie :). Nu ska jag ha idrott och sedan blir det engelska, vi skulle egentligen redovisat idag men vi fick skjuta upp det till måndag som tur är (Y).

Byyeee <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0