Aktiv igen!

Fick åka ner tidigt i måndags så hann inte rida Florran då :/
Åkte iallafall med Ida in till stan en svänga, kollade kläder, jacka mm. men det blev inget sådant ;).
Ska dock kolla igen på fredag! Vilka tycker ni är snyggast av dessa höga jeansen? ;)
 <-Bikbok
 <-Cheap Monday

Jag köpte iaf Ulrik Munthers första skiva, men då jag inte har någon data att spela den i så har jag inte kunnat lyssna än!! I-landsproblem :/

Idag så har jag varit aktiv och sprungit slingan på idrotten och sedan direkt till gymmet för terminens första styrketräning! Duktigt av mig- YES!

Nu ska jag både städa rummet, duscha, laga mat och hinna göra något annat också!
Solen skiner btw, så ska nog ut o sola lite (Y) :D

Kommentarer
Postat av: Jeanette Sjöholm

Nu har jag kollat. CHECK.

2011-08-26 @ 21:13:42
URL: http://snyggaskosnörenknulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0