Home!

Nu är man hemma igen! Ridit Florran och det gick mycket bra! Tog en stund att lossa henne helt men sedan gick det asbra! Hon var jättemjuk och orkade jobba ordentligt i galoppen också :D! Höll till och med inne tungan helt i traven :o!  Gjorde några riiiktigt fina skänkelvikningar, det är nästan så att jag ber mamma filma på söndag på dressyrträningen ;). Det ska hon bestämde jag nu x). Så då får ni nyfikna något att se fram imot ;D


Nu sitter jag och funderar på vad jag ska bli när jag blir stor... Ska skriva en uppsats om det, men vet inte vad jag vill bli! Det ska vara roligt och omväxlande. Har mycket funderingar, t.ex ridlärare(Tänk att ha träningar för ungdomar typ 1 gång i vecka, bara för att :D), ponnyuppfödare( Ponnys är bara bäst!!!), författare, något som hjäper djur( djurskyddsinspektör? Jobba på fältet för WWF? Sälsjukhuset i Holland ? :D) HAHAH det finns lite att välja på (A)... Måste skriva klart den i helgen! :S Vad tycker ni jag ska skriva om?

Kommentarer
Postat av: Matilda :D

Du har ju alltid velat bli ponnyuppfödare ! ;D <33

2011-01-31 @ 12:52:59
URL: http://pontiacbruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0