Lite uppdatering!

Söndag!
Pluggade på förmiddagen, åkte upp och hade Garkus möte( dock lite surt när alla inte försöker engagera sig, men det ska bättras ;)) Sedan blev det lite hoppning med tre hinder :P Saktade av till halt efter hindrerna och vände åt motsatt håll som hon drog åt (som Jens lärde ut) och sedan gick hon ut asfint igenom hörnen! Så la alltså fokus på vägarna :)

Måndag!
Red på morgonen och övade dressyrprogrammet flera gånger, gick helt okej, lite springigt efter galoppen bara. Tycker det kunde vartit lite mer bakbensakktivitet då och då, men gick över lag bra!  Nu måste jag fortsätta plugga, tråkigt men så är det!






Känns som man väntar på ett genombrott, när som helst eller 1 år, vem vet?

Kommentarer
Postat av: Erica



Kämpa på!! =)



Kramis

2011-03-07 @ 21:48:01
URL: http://icusen.blogg.se/
Postat av: Erica



Tack, ja hon börja bli fin nu min lilla pärla!



Ååh va roligt, måste ju komma och kolla på er. Jag ska göra mitt bästa för att ta mig hem då =) Har inte varit hemma på ett tag så inte omöjligt.



Ha det gott

Kramis

2011-03-07 @ 22:21:38
URL: http://icusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0