Sweet home alabama!

En lite random rubrik, men iaf ^^ Lite update om vad ni missat!
I tisdags så red jag Miria, och det gick skit :)
Va asbesviken och hon var inte heller så fräsch "/.
Torsdag blev det filmkväll! Såg både Vampires suck och I rymden finns inga känslor, båda var roliga, även om jag ibland inte hängde med xd


Fredag: Åkte direkt till stallet och hoppade för Emelie, vilket gick väldigt bra! Övade på att hoppa bana, då första tävlingen är nästa helg, på hemmaplan! ^^ Inte kunnat starta någon Clear round än, men får låtsas att det är det! ;)
Vi red böjda linjer, relationer och övade på att göra halt efter hindret :) Ska rida minst 10 minuter utan stigbyglar varje dag så jag får en starkare sits, och då också stadigare händer ^^

Därefter skyndade jag iväg till Garkus tacokväll, måste försöka lägga upp någon bild XD! Tror det värsta kaoset var över när jag kom, lagom till att barnen ätit, var mätta och glada och redo för film! heheh ;)
Men askul va det!  Vi e speciella i Garkus <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0