Heldagstripp till Helsingborg!

Upp tidigt ännu en dag i söndags för att stänga av vattnet i stugan! Men när det väl var avklarat så åkte jag, Ville (min lillebror) och mamma till Väla! Det är ett skitstort shoppingcentrum med 180 butiker, men det kommer fler! ;)

Jag var smakråd åt lillebror och provade minst 15 egna plagg heheh... Men jag är faktiskt väldigt kräsen, så det blev ett par shorts ( då mina andra gick sönder i Serbien..) och ett linne som var på rea! :)

Kändes dock lite konstigt att köpa shorts nu, men gillade dessa, o de kommer inte finnas till våren ;)
Tycks?


Linne H&M- 50 :-
Shorts H&M- 200 :-



Blev dessutom kär i en väska på Desigual, men känner inte riktigt för att betala 750:- för den...  :/ Illa! Men den var hur snygg som helst!!


När vi ändå pratar väskor och shopping kan ni få en bild på en söt väska jag köpte i Serbien ;)
Den kostade 95:-

OCH  en bild på en långklänning jag köpte i Serbien! :) Turkos såklart ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0