Julafton och myndighet

Känns precis som vanligt, känner mig inte vuxnare ännu!
Speciellt inte då jag hade otroligt trevligt med saknade Amanda och fjantade runt ;)
 
Jag har ju som sagt fått både födelsedagspresenter och julklappar och det har varit väldigt fina grejer, som jag uppskattar väldigt mycket!
 
Jag har fått:
  1. Pengar
  2. 2 st Presentkort på bio! :D Väldigt uppskattat!
  3. Pandora berlocker!
  4. Lite Presentkort på en smyckesaffär -> mer Pandora berlocker!
  5. Linnen
  6. Stor Prydnadstomte
  7. En 1D tröja, klockren! Blir att ha på den på derad konsert i Maj ;)
  8. Locktång
  9. Sist men inte minst- Ett Kingsland pannband är på väääg! :D 
Kan ha glömt något, men detta är iaf en överblick.
Imorgon kan ni förvänta er lite bilder på sakerna, samt på fynden på vår impulsfärd till Ullared i Lördags!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0