Knästrumpor och en bibel i ridning

Kom på mig själv med  att tänka efter vad jag egentligen har gjort idag!
 
Skulle lämnat tillbaka en tröja som har en fucked up dragkedja, men efter att ha tillbringat natten med sökande efter en likande tröja (tänkt ha den på julafton) och inte hittat något bestämde jag mig för att behålla den. Så pass fin är den!
 
Har även hunnit med att gymma, kört runt i snöslasket (själv tycker jag att jag är redo för uppkörning, men min körlärare verkar inte hålla med mig...), lämnat hur mycket hästböcker som helst att hämta gratis i stallet då jag inte blir av med dom!
 
 
Har gallrat lite och nu ligger ungefär 100 böcker och hästtidningar i stallet,
God Jul till den som tar dom först ;)
 
 
En annan sak som jag gjort är att jag har gjort ett försök till att städa mitt rum (får bli imorgon hehe) och fastnade med massor av ridövningar och har nu satt ihop en pärm jag skulle kunna ha i stallet, om jag hade en häst, med hur många bra ridövningar som helst. Så himla lätt att man bara gör samma saker annars och hamnar på en volt- Tråååkiiigt!
Därför är jag nykär i min egna bibel med ridövningar- allt från dressyr-, bom- och hoppövningar!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0