Hoppning med Emelie

Idag fick jag hjälp av Emelie!
Fick massor av bra tips till just markarbetet eftersom Nakita faktiskt är rätt lat och smart!
Kan hon slippa att arbeta ordentligt genom att springa eller fuska lite så gör hon hellre det ;)

Så fick ett bra tips för att få in  bakbenen ordentligt och det fungerade super!

Sedan gick hoppningen på fart och det är ju för att hon tappar balansen och försöker "springa ikapp den".
Har inte hittat någon lösning på det ännu, men det är väl bara att jobba på antar jag!

Jens Fredricsson tittade förbi och han sa också att det bara var att fortsätta att jobba med markarbetet så hon inte fuskar :)


TAGGA GÖTEBORG HORSE SHOW IMORGON!!!

Kommentarer
Postat av: felicia

Hej, kolla gärna in på min blogg och ställ en fråga eller två på min frågestund, det skulle vara guldvärt! :D

Kram /Felicia

2012-02-25 @ 11:12:15
URL: http://ponniehjerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0