Jag vill ha...

Tre riktigt snygga schabrak!

Mobba inte mina paintskills, ni ser ju att det e rätt hyfsat på förstsa bilden, men efter några stycken (några publicerade jag inte) så orkade jag inte med alla olika nyanser ;) )

Schabrak Retro från HV Polo
Mycket snyggt och så råkar det matcha mina ridbyxor nästintill perfekt.

John Whitaker Sammet

John Whitaker, snäppet snyggare än den andra från JW.

Får väl se om jag hittar något intressant på Göteborg Horse Show, har ju lönen från jobbet snart! :)
Vad tycker ni om dessa schabrak- eller har ni någon egen favorit ni vill ha?

Kommentarer
Postat av: Vickan

Hej, har letat länge efter ett mörkgrönt JW schabrak i sammet. Tänkte kolla vart du köpt ditt :)

2012-04-25 @ 10:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0