Då var midsommar över...

Min frånvaro beror på att jag faktikst inte satt foten innanför dörren efter torsdag- tills nu!
 
I torsdags åkte jag nämligen upp till Göteborg och kollade på MTV Worldstage, rätt häftigt ändå! Kommer ses av 550 miljoner världen över- Wow..
 
Sedan har jag bott hos en av mina klasskompisar Julia ute i Göteborgs skärgård, himla fint! Vi åkte iväg till en annan ö på fredagskvällen och hade lite roligt :)
 
Igår så började jag ta mig ner mot stugan i Helsingborg och frossade i jordgubbar!
Och slutligen söndag! Vi svängde nämligen förbi Väla på vägen hem. Jag älskar det stället!! Men eftersom de byggt om och min mobil dog i  fredags så vågade jag mig inte iväg särskilt långt..
Shoppade en del på New Yorker, bilder maybee? ;)
 
Och förresten någon som vet vad bloggappen heter? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0