Frigolit och filmmys!

Chockades av att få välja häst idag och har varit nyfiken på att testa Frigolit igen (måste varit i våras senast..) och man kan inte säga annat än att det är en speciell herre!
 
Så fort man försökte samla han lite extra slog han med huvudet, men överlag är jag väldigt nöjd! Han var avslappnad, för det mesta ;)  och jobbade på bra! Och han har en väldigt trevlig galopp, sitter som i en fåtölj!
 
Söt bild på en knoppad Frigolit, dock inte min bild!

http://distilleryimage8.s3.amazonaws.com/a772dc78ec4811e1ba4022000a1e8932_6.jpg

 
Nu har kvällen spenderats med massa filmtittande med familjen, och ni som klagar på att jag pratar mycket när jag ser på film, då har ni inte sett på film med min familj... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0