Fina små ponnys och hästar!

 
Jag har hunnit ha en ledig dag i helgen och då åkte jag med familjen till Helsingborg!
Sedan har det varit många saluvisningar och även flera besiktningar (där faktikst alla gick igenom).
 
Jag har haft nöjet att rida två fina ponnyer väldigt ofta - Cponnyn på 5 år och en dressyrponny på 11! I helgen hoppade jag även en liten bana på dressyrponnyn och det gick galant, när jag gjorde rätt! Jag kan lätt vimsa till det och spänna mig när jag ska hoppa nya okända hästar ;)
 
Den lilla Cponnyn går från klarhet till klarhet!
Vi jobbar på en ännu stadigare form i galoppen ( och undvika bocksprång ;) ) och att hålla formen i avsaktningar och det går bara framåt! Så himla positiv, arbetsvillig och välriden! Det är dom i och försig båda två ;)
 
Så lite småkär i dessa finisar!
Har även hunnit rida fler hästar, men de är dessa som är mina favoriter :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0