Bästa sättet att börja skolan igen

Idag var det bara ridning och hade en riktigt nyttig lektion för Maud på Bejing. Jobbade mycket med öppna, sluta längs långsidorna och hjälpernas inverkan, samt en hel del nedsutten trav.


I mitten av ridpasset kom jag verkligen åt henne och kunde sätta ordentligt med tryck i henne, så himla go känsla! Hela hästen är med en, i balans och har ordentligt med schvung. Denna hästen tycker jag så, så mycket om. Finns inte mer att säga än att jag storflinar varje gång jag rider henne, hon gör mig glad! Det är den viktigaste egenskapen för att trivas med en häst i långa loppet- det måste vara kul!
 
 


- Bejing i halvt misslyckade lindor.



- Ronja, Quick Step och Bejing!

 
 
- Gick och handlade och Ida följde med för att gå in sina Jeffrey Campbell. Slutade med skoskav för hennes del och jag fick ha denna otroliga outfit hela vägen hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0