Småskutt och spooky häst

I förmiddags red jag Bejing med unghästarna och då skuttade vi över några småhinder på 30-40 cm. Beijing var glad och taggad, så det kändes bra!

Red sedan Chitroon och idag var inte hans bästa dag precis. Hatar när det är som en kamp att rida, det lbir inte kul då och jag blir bara irriterad. Testade rida fram på långa tyglar för att se om han tog för sig mer då och slappnade av, men icke. Stel som en pinne och allmänt ovillig idag.

I eftermiddags har jag hunnit med en liten engelska redovisning samt nationella i svenska muntligt, känns skönt att ha det avklarat! Stack sedan mot stallet och förberedde Beijing för knopparna hon ska ha imorgon, men hon var helstressad av någon anledning så jag tofsade bara manen och fixar resten imorgon när jag kan ha någon som håller i henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0