59 dagar

... Sedan studenten, vilket innebär att det är mer än ovanstående antal dagar sedan jag sist satt på en häst.

Jag har fått äran/förtroendet att få ta hand om en otroligt fin ponny vid namn Harry Jnr. Hans ryttare Malin är iväg och har det varmt och skönt i Grekland och då är jag lite inhoppare för att se till att han inte bara står och äter gräs och blir fet ;)
 
Idag kände jag bara lite på honom i alla gångarter ( då han vilat två dagar nu), men gudars vad trevlig han var att rida! Mjuk och fin, lätt att samla och lyssnade super på ryttaren. Väldigt välriden ponny det där! Denna kommer du kunna ha superkul ihop med Malin, och säkerligen många framgångar!
 
Kan nog bli några roliga veckor med denna grabb!
 
Är även nykär i mina Bocaj stövlar igen, var en evighet sedan jag använde dem! Har ju bara ridit i mina Dyon chaps nere på Plönninge för det var smidigare att släpa mellan skolan och stallet på cykel :)
 

Kommentarer
Postat av: Moa

Ååh, Harry! Så söt :)

Svar: Juste, du visste ju vem han va haha! :) Jättesöt är han! :DMoa, saknar dig så uppdatera din blogg så jag ser hur du har det, pleeaaseee *stora hundvalpsögon* ;)
Alexandra

2013-08-04 @ 14:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0