Hyllningsinlägget som utlovats!

 
Att vi blev så himla bra kompisar är lite konstigt ändå. Vi jämfördes som ängeln och djävulen och det kändes som vi var "natt och dag".
 
Vi träffades via gemensamma vänner när jag hamnade i hennes parallel-klass i åttan. Jag minns att vi började inse att vi hade saker gemensamt när vi nådde ämnerna Converse (BESATTA!), hästar och vampyrer... ;)
 
Någonstans där blev hon min Blackkie och jag hennes Kläcks. Hon kallade mig även Alexisen och jag tyckte om det såpass mycket att det blivit både bloggnamn och instagramnamn. Så där fick ni historien bakom det också, smidigt inbakat!
 
Vad kan man säga? Vi tycker lika om så mycket och håller vi inte med varann kan vi diskutera så himla bra och vettiga saker blandat med totalt oseriösa samtal. Precis som det ska vara. 
 
Jag saknar att inte ha min Teen Wolf buddie. Kommer vara konstigt att fortsätta nästa säsong utan dig som sällskap, en av de få som faktiskt, hör och häpna(!), inte stör sig på min ovana att prata och ställa frågor under filmer haha!
 
Josefine, du är en av mina absolut bästa vänner och jag vill aldrig förlora dig 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0