Den mysigaste känslan

Hade en otroligt rolig och härlig kväll igår på studentfesten och Bad taste temat gjorde att man fick se alla på ett nytt sätt haha.. Jag gick bl.a ut på krogen i foppatofflor. Och det fick jag inga blickar för, även om vår chafför fick sig ett gott skratt..
 
Idag hade vi friluftdag vilket innebar att halva skolan drog iväg till Isaberg medan jag och några andra gjorde repris av förra året- Halmstad badet. Eftersom jag glömt skridskorna hemma så fick jag och några andra orientera oss runt hela Halmstad, blodsockerfall på det och krångel med uttagningsautomaterna gjorde mig till en mindre glad tjej.
 
Eftermiddagen tillbringade vi i rutschkanor, strömmar och framför allt i bubbelpoolen och ångbastu. Lagom trött och ska dö framför film resten av kväll, nerbäddad i onepiece och filtar.
Den bästa känslan som finns.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0