Done And Done

 
Ni vet när man sitter och jobbar med något länge, länge och det känns som man inte kommer någonvart eftersom man inte ser skillnad?
 
Kan gälla egen träning, ridning men i just detta fallet är det mitt Projekt arbete..
Suttit ungefär 7 timmar med det idag och jag vet inte hur många timmar jag lagt ner på det sammanlagt, men ändå känns det inte som jag fått särskilt mycket gjort.
 
 
MEN DET SPELAR INGEN ROLL FÖR DEN ÄR KLAAAR!!
 
Ska skicka iväg den på faktagranskning, ändra det som ändras ska och sedan är den i princip på väg till tryckeriet. WOW
 
Min egen sadelinpassningsbok. Stolt som fan.
 
 
 
 
Nu borde jag ta tag i ett annat skolarbete men belönar mig nog med en film och utnyttjar morgondagens lediga dag för det arbetet ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0