Jag erkänner

Jag hatar ankor. Så, då var det sagt.
 
Visste inte om det innan jag kom hit men när det börjar mörkna och ankj*vlarna vägrar gå in i inhägnaden och jag försöker valla in dem och lyckas få in en, men när man springer efter resten så smiter den ut...
 
Då insåg jag att ankor, det är inget för mig. Ska aldrig skaffa ankor, påminn mig om det om jag av någon anledning skulle komma på andra tankar.
 
Påminn mig om när jag hade lågt blodsocker, var hungrig, jagade ankor ensam och det började mörkna och jag fick klättra över samma staket fram och tillbaka fem gånger. Då kommer jag hamna på rätt spår igen.
 
I övrigt är jag trött i kroppen och antagligen kommer jag hem till jul! Håller på att titta på resor för att hitta billigaste alternativen tur & retur! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0