Team Chasing



Lång dag i regn och rusk och den värsta stormen sedan 1987 slår till inatt! Detta har lett till att alla hästarna fick gå in i natt och detta kommer innebära mer mockning, wiho!
 
Idag åkte vi på familjeutflykt och drog med Fruzsi och tittade på Team Chasing! Pappan startade så vi åkte efter hästlastbilen och jag och Fruzsi samlade på oss ordentligt med godsaker. Jag hittade riktigt god varm choklad med marshmallows (på en hästtävling!! Sverige watch and learn...) och av någon anledning sålde de glass.. Kändes som fel årstid men det var himla gott haha!
 
Nu på kvällen kom Ann-C, Au Pairen som var här oktober 2012- Juli 2013 och hon var väldigt pratglad och sånt älskar jag, då behöver jag inte prata lika mycket själv ;)
 
Bilder från idag, fler kommer imorgon!

Pappa Dave på Inchie :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0