"Ta Taj Ta Taj.."

Spenderat någon timme uppe på Garks läktare och kollat på Mikael Grevebacks träningar! Satt och skrattade åt hans pedagogiska och väldigt roliga gester för att visa hur ryttarna skulle göra, underbart! Att sedan det var mina unberbara Gark-tjejer där gjorde det ju inte sämre precis och mycket av tiden gick åt att översätta tränarens gotländska ord till något vi själva förstod. Ni kan ju få gissa vad rubriken betyder, den som gissar rätt bjuder jag på äppelkaka! I dare you! ;) 

Lärorikt att se på så olika sorters hästar och olika problem att jobba vidare på, vissa unga och gröna hästar som tyckte det blev lite väl jobbigt stundtals, andra heta och vissa som inte ville gå fram. 

Ja, det jag ville säga var väl att det blev hoppträning istället för Ullared och vill någon dit med mig typ imorgon så är jag lätt på! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0