Finbesök och OOTD


Dagens outfit!

Nu har jag faktiskt min mamma på besök här i Wales! Har som ni kanske märkt jobbat en hel del det sista för att spara ihop lediga dagar tills just denna veckan :)
 
Så idag så åkte vi till Wales huvudstad, Cardiff och tittade runt på Cardiff Castle och jag visade henne underbara Primark ;)  Vi hyrde en bil och mamma testade på att köra på vänster sida av vägen och höll med mig om att det är "fel" sida de använder här... Har även hunnit visa henne hästarna och nu när hon är här kanske ni kan få några nya ridfoton, vem vet? ;)

Får fota min lilla shopping imorgon!
 
Imorgon så bär det av mot Tenby, som ska vara en pittoresk stad vid havet. Låter helt perfekt!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0