Gekås-syndromet

Ni vet när man åker till Ullared, eller Gekås som det egentligen heter och kundvagnen bara fylls på mer och mer "för det är ju så billigt!!". När man sedan kommer ut därifrån inser man att det blev fanimej inte billigt i slutändan. 

Detta kallar jag Gekås-syndromet och just detta påverkade mig idag när jag klev över trösklen på Primark. Vårgarderoben är rejält uppdaterad och de flesta plagg låg runt £3-5 och då snackar vi om ungefär 30-50 kr. Så ja, jag fyndade en hel del...
 
Det blev även ett par "mamma-jeans" för £7 på New Look som ursprunligen kostade £22. Väldigt nöjd men en hel del fattigare. Dessutom måste jag investera i nya ridbyxor då mina bokstavligt talat håller på att falla sönder efter X antal år av trogen användning.

Här har ni de flesta av fynden, med presenter borträknade!

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0