London, here we come!!

Efter gårdagens långa jobbdag så kändes det himla bra att sova ut och sedan bestämde jag och mamma att de sista lediga dagarna ska spenderas i London!
 
Jag har aldrig varit där, men nu har jag ju bott här i UK i 7 månader och har inte så himla lång tid kvar här. Ett London-besök är ju bara ett måste!
 
Så imorgon bitti beger vi oss iväg för en två dagars tripp till storstaden och vi har mycket att hinna med.
 
Madame Tussauds, Towern, Buckingham Palace... Alla de viktigaste turistmålen ska checkas av och min söndag har spenderats genom att surfa runt på nätet och se vad man "måste" göra.

Om inte hotellet har Wifi så hörs vi Tisdag kväll :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0