Mitt andranamn är klumpeduns

Hej. Nu ska jag berätta vad som händer om jag jobbar för många dagar i sträck. 
 
Jag trillar i gödselstackar, går in i dörrgavlar, tappar den dyraste glaslocket i golvet ena dagen och lyckas få en stekpanna att ramla ner och krossa ett vinglas som på något sätt lyckas skära mig i en artär för blodet slutade inte rinna på 3 timmar.

Det är säkerhetstänk att ge mig tillräckligt med lediga dagar, annars kommer jag råka ha sönder allt omkring mig, inklusive mig själv. 

Jag tror att min värdmamma kände av detta då jag fick en ledig dag imorgon, annars hade jag väl krossat resten av vinglasen också.
Så imorgon blir det akutshopping för flickans 12-års dag, hon fyller nämligen år på Torsdag... Här är vi ute i bra tid, jajamen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0