Nytt föl, bra ridpass & mer shopping!

 
Under förra natten hade ett nytt föl klämmts ut med riktigt läcker teckning! Mexico kommer denna pojk kallas och jag har fått lära mig att mjölka stoet för att kunna flaskmata honom. Ny erfarenhet och kan inte påstå att jag var en naturbegåvning haha!
 
I övrigt så hade jag ett bra pass på Blossom innan vi tog tåget till Hereford och mamma tyckte man såg stor skillnad i min ridning, allra mest i den nedsuttna traven där jag blivit mycket mer följsam! *STOLT*.
 
I Hereford blev det en klänning till mig själv och massor av födelsedagspresenter till folk hemma. Jag älskar shoppingen här i UK, hur ska jag kunna gå tillbaka till Sveriges utbud?
Kommer ju få depression över priserna..


 
 

Kommentarer
Postat av: Julia

Du är verkligen bäst på att uppdatera! Det finns alltid något nytt att läsa! Stor skillnad mot andra bloggar jag följer :-) stor guldstjärna till dig! Hoppas det kommer bild på nya fölisen :-)

Svar: Vad gullig du är! Guldstjärna till dig för din trevliga kommentar!
Bild på nya fölet finns ute nu då jag visste att du ville se den! ;)
Alexandra

2014-04-19 @ 14:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0