Filmer jag längtar efter

I'm in love.
 
Kolla in vilka godingar som visas i sommar! Jag kommer troligen spendera mer tid i biosalen än ute i solen, tragiskt nog. Men är det bra filmer så är det!

Detta är en bok jag ska låna så fort jag sätter min fot på ett svenskt bibliotek. Får rysningar av trailern, så jävla fin är verkar den va!



Denna finns redan ute och jag ska se den snarast möjligt! I både denna och övre filmen spelar Shailene Woodley from Divergent huvudrollen, så det ser jag fram emot att se! :)

En dag vaknar han upp på en tjejs uppfart och en ny vänskap utvecklas. Amy har aldrig haft pojkvän och är rätt osynlig i skolan.Killen i filmen festens mittpunkt, lever i nuet och är nöjd så länge han har pengar till dricka.
De är tolalt olika och ger varandra nytt perspektiv på livet.
 


Hahahaha, lätt att jag ska se denna! Klockren komedi, kommer älska denna!
 
Två ensamstående föräldrar som haft en misslyckad dejt tidigare i livet råkar boka in sig på samma All-Inclusive semester. And so it begins... ;)
 


Verkar vara en himla fin kärleksfilm om när en tjej hamnar i koma och kan se sig själv och vad som händer omkring henne.
 
Den handlar om att välja att släppa taget eller att ge livet allt man har.
 


Alltså Lily Collins är ju så bra!
Här i en akward, rolig komedi med 70-tals inspiration. Love it!


 
Till skillnad från de andra filmerna cirkulerar inte denna kring kärlek.
 
Det handlar om ungdomar som vaknar upp utan minne med massa av andra ungdomar. De är omringade av en labyrint som ingen har tagit sig ut levande ifrån. Alltså, den är lite speciell så det låter konstigt när man förklarar, bara se trailern!
Fantastiska Dylan O'Brian spelar huvudroll i denna! 
 

Kommentarer
Postat av: Tilda

Lätt att jag ska med och gråta bredvid dig åt dessa :D

Svar: Du får stå för gråtandet, jag är inte så bra på den delen haha! ;)
Alexandra

2014-06-09 @ 17:59:06
URL: http://absoluttilda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0