Låt oss ta en dag i taget

Hur ser mitt liv ut, såhär 17 dagar efter jag lämnade Wales?

Jag saknar att prata engelska, jag saknar den öppenhet som människor utomlands bara besitter sedan barnsben. Svenskar måste ha alkohol i sig för att bli någorlunda sociala. Nä, jantelagen är inte för mig.

Jag jobbar som vaktmästare på kyrkogårdarna och hade tur och hamnade med de roligaste arbetskompisarna i år också!
 
Jag hjälper även till med att sätta igång en ponny/förbereder den för försäljning ca 5-4 dagar i veckan. Vi har tömkört i två veckor och idag satt jag upp i sadel!
 
I övrigt hänger jag med fina vänner, planerat in Falsterbo(!!!) och en färd (eller två...) till Göteborgsområdet för att hälsa på där! Sedan ska jag även iväg på en resa med Jenny i Augusti och det kommer bli SÅ HÄR GRYMT. Misstänker att det kommer bli mitt livs resa, so excited!!

Jag ska skriva ihop en utvärdering av min tid som Au Pair, men just nu går dagarna i ett!
Det är jobb, häst, kompisar, träna, sova, leta jobb... Ja, ni ser! Så tyvärr prioriteras det bort för tillfället!
 
Jag har en känsla av att när jag väl skrivit utvärderingen läggs bloggen på is då jag inte har något extremt intressant att dela med mig av i min vardag just nu ;)

En ny favoritbild på min bästa trio kan ni iaf få njuta av. De tre musketörerna. 
Alex, Joss & Matilda.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0