"Om du ska ljuga ska du ljuga ordentligt"

Vad är det jag har ljugit om då?
Well, för det första är jag inte ens i Wales längre. Jag sitter just nu i min gamla säng i mitt gamla barndomsrum och känner mig lite nostalgisk. Allt som var vardag för bara några dagar sen är nu vääldigt långt borta!


Men varför är jag här, i Sverige? Och varför ljög jag om det?
Well, det passade så bra då min mamma fyllde år igår och en av mina allra bästa bästisar Josefine tog studenten idag och denna tjej är orsaken till allt ljugande. Jag tänkte att om jag ändå kom hem kvällen innan kan jag likväl överraska henne på hennes mottagning och då hon sagt nångång att hon läst mig blogg så fick jag hålla god min även här. Att skriva "Imorgon åker jag hem!!" hade ju spoilat allt, eller hur? ;)


Till saken! Överraskningen blev sååå lyckad!!
 
När vi såg Joss komma så gömde jag mig bakom min andra, längre bästis Matilda och höll mig hela tiden bakom henne tills Joss vände ryggen till oss och jag såg den perfekta öppningen.
Smög då fram, knackade henne på axeln och sa "Hej." Hon vände sig om, lite förvånat och sa "Hej" hon också. Två sekunder senare insåg hon att det var jag och att jag var menad att befinna mig i Wales i just denna stund. Då fick jag ett skrikande "HEJ!!!", en lång bamsekram och lite tårar. Nästan så jag bölade lite jag också, kände faktiskt lite tårar trycka i ögonvrån. Så himla lyckat och hon verkade tycka om presentera också så det var bara pricken över i!

Vem älskar inte överraskningar, right? ;)


Dagens outfit!

 
 

Kommentarer
Postat av: FrökenTV, bloggen om tv och film

fin klänning

2014-06-24 @ 18:29:43
URL: http://efji.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0