Första hoppträningen på nio månader



Okej, idag var första gången som jag hoppade på 9 månader. Ringrostig som sjutton, speciellt när det kommer till att se avstånd! Så höll oss till låga höjder bara för att få tillbaka lite känsla.
 
Måste säga att jag hade glömt hur kul det var att hoppa!! JÄKLAR! Ville bara hoppa högre och högre, få det där suget i magen när man hoppar riktigt högt... 

Blossom skötte sig super! Pigg 20 åring och jag fick öva på mycket halvhalter då hon föredrar att rusa mot hindrerna om hon själv får välja, men för att vara första gången jag hoppar henne + min ringrostighet är jag riktigt nöjd! Hela passet gick ut på att hålla rytmen och tempot genom banan och aldrig låta hästen pinna på eller somna till.
 
LYCKA, så glad att jag blev erbjuden värdmammans häst, hon är rätt kräsen med att låna ut henne :D
 

Kommentarer
Postat av: Kira

Gud va roligt det ser ut att vara!

Svar: Det är skitkul! :D
Alexandra

2014-03-19 @ 21:50:47
URL: http://kees.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0