Inte på samma våglängd liksom

Ni vet när ni rider och det bara känns som  är på olika våglängd, man förstår inte varann och man vet inte ens vad man gör fel?

Så kändes dagens pass på Harley. Mina galoppfattningar, Oh my..  Inte vackra alls. Vi brukar vara väldigt samspelta men idag så var vi inte det alls! Fokuserade på att rannsaka min ridning, försöka hitta felet (vilket jag inte upptäckte men tanken räknas) och långa galopper för att bygga lite kondition och få bort lite mage!

På eftermiddagen blev det istället galoppjobb med sällskap av värdpappan. Jag red en taggad, men inte okontrollerbar Captain och jag bara njöt av att få galoppera på med lite fart!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0