FÖL-UPDATE!

Okej, har nu bestämt mig för att inte bli uppfödare, vilket jag varit väldigt intresserad av innan. Det är så galet mycket som kan gå fel och man får ingen ekonomi i det om man inte har en egen hingst!
 
Minns ni vackra, söte Mexico? Pga att han föddes med dålig benställning (som gjorde att han fick anstränga sig så att hjärtat trummade  bara för att stå upp, även om man höll upp han under magen) och då det inte blev bättre fick han avlivas.

En av de sällskapligaste hästar jag träffat och då blev han bara nån vecka gammal. Han gnäggade efter mig när jag gick och så fort han såg mig. Finis.
 
 


"Floss", eller Marshmellow som namnet blev till slut, börjar jag bli bra kompis med. Tålamod i massor och det har gett resultat. Nu vill hon faktiskt bli kliad och kelad med! Denna tös kommer vara helt vit om några år, därför är namnet extra passande! ;)

 
 
Igår fick vi nytillskott av detta enorma föl! En pojk blev det, men just nu är han väldigt svag.
Håll tummarna för honom!



Idag överraskades vi av en jackpot! Vackraste fölet jag sett på länge, sätter pengar på att den blir lättsåld!
En pojk även detta!
 
 
Bild 2, 4 är fotad av mig
Bild 1, 3 är från Tresaison Stud's Facebook
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0