Mobilen gör självmordsförsök

Har precis ätit upp min lunch och ska alldeless strax sätta igång dammsugandet med lite go, taggande musik i öronen!
 
Morgonens stallsysslor är gjorda och har även utnämnt mig själv till fölviskare! 
Fölet på bilden är nämligen lite skygg men lyckades få honom att lukta på min hand, kläder och ansikte! Nästa gång får vi se om jag lyckades klia lite på nacken också!
 
Tog massor av bilder och de kommer upp senare då min mobil, som rubriken säger, hoppade ur fickan rätt ner i en vattenpöl så just nu är den på "Alexandras akut-stuga för mobiler" och jag hoppas den överlever. Snyft.

 

Kommentarer
Postat av: coffeeandcupcake.blogg.se

Så gulligt föl :)

Svar: Visst är den! :D
Alexandra

2014-05-28 @ 17:27:44
URL: http://coffeeandcupcake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0