Funktionär


I morse åkte jag och mamma till kiropraktorn i Värnamo :). Hon hann inte köra till Gislaved så jag tog bussen till stationen och gick hem :P Stannade och köpte vaniljsås( tänkte baka äppelkaka) och kollade i skoraffärerna efter Converse. Fanns bara i storlek 42...

Senare gick jag ut med min hund, Chili, kollade på tv och sedan åkte jag ut och hjälpte till på Gark :). Med trevligt sällskap blir det faktiskt kul! :D Pratade mycket med Josefine och Sabina Zander, speciellt efteråt och pratade då också med Ingela, TACK(!) säger jag bara. Det behövdes pratas igenom (Y). Så nu tror att jag ska släppa Comet...Har provridit drömponnyn 3 gånger och i hoppningen har det inte klickat, så det kommer det nog inte göra heller. Men det är en underbar ponny, tycker jättemycket om honom.

Resten av kvällen spenderades framför datorn där man läste hästannonser(Y)


Kommentarer
Postat av: josefin Zander

Stavas utan E :P ;D

2010-08-13 @ 18:45:10
URL: http://josefinzander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0