Höganäs



Idag åkte vi iväg för att hälsa på hos familjen Bogren! :) De lånar nämligen en lägenhet i Höganäs! Vi fotade, åt fiskburgare(ganska god faktiskt) och jagade getingar( eller mamma jagade, vi andra sprang iväg xP) som ville ha våran mat. Därefter kollade vi snabbt igenom sportoutlet och bokoutleten, och köpte nya gympaskor!! :D Mina gamla är för små, så nu var det dags! Det brukar ta en evighet att prova ut sånt, men idag passade första skorna som jag provade , WOW! ;D

Därefter tog vi vägen hem förbi Viken och beundrade utsikten ;). Sedan köpte vi Milk shake :D Jag tog jordgubb (a). När vi kom hem satt jag och mamma vid datan och försökte få täckning... Och ikväll den här stugan nu xP Sitter här helt lonly, bara för er skull ;o

GODNATT FOLKET!

Kommentarer
Postat av: Sabina Zander

sv: hihi! Vi har byggt en liten utebox till henne ;) Jag kan ringa dej ikväll om du vill :) Såg dit mess men har inga pengar x)

2010-08-04 @ 17:46:42
URL: http://szander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0