Hos Jenny

I tisdags åkte jag till smålandstenar, där Jennys pappa hämtade mig och så körde vi vidare mot Fegen (Y)
Väl framme gick jag upp med väskan, gosade med deras 10 veckor gamla kattunge( Hulda) och gapade över att Converse kostade 350 :- i England!!
Arwen med flocken
Sedan körde vi iväg på moppen genom skogen och låg och pratade och badade lite i 2 timmar! :D<3 Härligt va det, kan prata om vad som helst med henne.
På kvällen kollade vi på film m godis o popcorn, me like :D

Vakna vid 7 idag, bara för att jenny vaknar tidigt, hjärnan ställde in sig på att vakna då :o När vi käkat frukost så stack vi ut till hästarna och red :) Jag red både Chantelle och Sammie på banan, men på uteritten red jag Sammie och helvete vad snabbt hon springer! :O Stack nästan xS Men fick stopp på henne *pust*. Precis när vi hoppat av så började det regna, så vi hade himla tur där :D
Jenny & Sammie
Innan vi duscha så åt vi pannkakor, yummie! Sedan duschade vi och bestämde oss att åka bussen in till Ullared (Y) Blev lite stressigt bara när Jenny inte hittade sina pengar(när vi var framme vid busshållsplatsen, så hann inte tillbaka) så hennes mamma kom springande precis när bussen kom :O Timing!
Köpte en ljuslykta som ser ut som en fyr(till stugan), ridvantar(sånadär tretums vantar) och läderbalsam + godis såklart! Sedan lagade vi mat(bandspagetti m skinksås :D) och fotade kissemissarna :D Så söta!
Jenny & Chantelle
Sen kom mamma och jag var tvungen att åka hem :(( <3
Saknar redan Jenny!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0