Några dagars uppdatering!



I måndag så åkte jag ner till Plönninge igen :) Ett litet problem bara.. Bussarna har inga skärmar som visar var man är eller vilken station som kommer näst! Så jag hoppade av typ fem(?) busshållsplatser för tidigt -.-. är inte så hemma i Halmstad heller så kom tillslut fram till en bussstation som jag trodde skolbussen skulle köra förbi, visst det gjorde den... MEN DEN STANNADE INTE!! Så fick vänta på nästa buss till skolan och fick vägbeskriving via mobilen till busstationen. Missade hela första lektionen och kom lagom till fikat (Y)

I tisdags hade jag ridning och stalltjänst på förmiddagen. Fick rida en 5-åring ( Qalle Bus) och det gick helt okej med tanke på att jag knappt har ridit unghästar xP Men den kunde knappt galoppera eller trava rent, men stundtals gick den fint i form (Y) Så den kommer bli fin när den blir äldre, tor jag :)
Senare på kvällen räddade jag en kompis från att bli islängd i bäcken, men då höll de på att slänga i mig med :O Sedan försökte jag spela fotboll :D

Här är en bild på Qalle från Plönninges hemsida :D Inte den bästa men ändå ;)




I går (Onsdag) så blev vi jagade med vattenspannar och killarna snotta våra skor så vi fick jaga efter dom X) Hahah ja, så kul har man på internat (Y) :D Vi gjorde mer saker, men  kommer inte ihåg vad xP

IDAG så har jag haft ridning igen! :D Idag red jag en häst som hette Alison :). Det gick skitbra när jag red utan stigbyglar, kom om henne mycket bättre då! Så svävade hon nästan och hon har väldigt fin galopp :D Men överlag gick det sådär xP Låste typ min högerarm ibland, så blev inte så bra då :S
Nu bombar alla facebook och jag orkar inte vara med XD Så skriver detta inlägg istället ;) OCH ikväll blir det hamburgare med pommes :D

Här är en bild från plönninges hemsida på Alison :)

Vi hörs ;D








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0