Några händelserika dagar!

Har precis varit på höstfesten i stugområdet! Träffade massor av kul folk, och! Vann storvinsten i lotteriet! 300:- på VÄLA :O <3 Gissa vem som e glaaaae???? ;D

I förrgår( Fredag) var jag och provred ännu en ponny, en liten irländare (y). Asmysig och en väldig häftig personlighet! MEN! Krävde mkt, mkt ben( vilket ni som sett mig rida vet att jag inte har!). Så hade  svårt att bara fatta galopp, rida i form och så vidare. Så när jag efter om och men fått över ponnyn över ett litet krysshinder så tyckte inte jag det var lönt att fortsätta. Varken jag eller ponnyn skulle tjäna på det. Så de var bara att åka hem från Flyinge igen (y)

Igår(lördag, för en halvtimme sen ungefär ;)) så var det som sagt höstfest och Ville spelade i Eskilscupen så vi var där och tittade! Men ska upp as tidigt och kolla när Gis spelar kvartsfinalen imorgon så måste gå och lägga mig nu!

Puss & Godnatt! <3


Här är ponnyn jag provred :) Visst är den söt?
Ponnyn jag provred :)






Kommentarer
Postat av: blackkie

ah, ne nu e jag besviken på dig :(

du skulle messat mig när du vann storvinsten ! "/

2010-08-09 @ 11:07:20
Postat av: josefin zander

Hur ska ni göra med skimmeln? :)

2010-08-09 @ 22:46:27
URL: http://josefinzander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0