Provridning och Fälttävlan

När jag kom hem i Fredags så tog jag det bara lugnt och gick ut med hundarna och kollade på TV! :D Nere på Plönninge har man kollat på bio i 3-4 kvällar i rad? xP Faktiskt väldigt mysigt (y)

Igår så var jag och mamma och provred en ponny. Den var väldigt maffig men man red den bara med sporrarna och hälen, det tycker jag inte om. Vi hittade inte riktigt varann men det gick bättre när jag red serpentiner och kom om den ordentligt! :) Men det var inte rätt ponny för mig och jag var inte rätt ryttare för den. Senare på kvällen blev det myskväll med film med bästaste Matilda Magnusson <3 Saknar dig!
Här är en bild på ponnyn
Idag var jag och mamma i Falkenberg och kollade på ponny fälttävlan! :D Det var riktigt kul (Y).
Träffade Jenny som var med i debutanten med Chantelle och det gick riktigt bra för dom! Bra dressyr, dubbelnolla i hoppningen och 3 sekunder från optimaltiden i terrängen!! :O wow!
Kollade på en ponny där som vi kanske skulle provrida och en ponny vi skulle provridit men några köpte innan oss xP De såg ut att passa perfekt ihop!
Här kommer några bilder från idag!
Nu när jag vet att jag aldrig kan få dig, vill jag ha dig ännu mer :( </3

Kommentarer
Postat av: Matilda :D

Saknar dig med gumman ! <333

2010-08-30 @ 21:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0