Annandag jul!

Igår hade vi gäster till lunch och då åt vi kalkon! ^^ Det var gott :) Hade visst tagit 4 timmars tillagning, så det borde  den ju vara.
Igår hoppade jag Florran för första gången på 3 veckor, tror jag det är. Hon var liite laddad ;) Hoppade 3 studs med galoppbom framför och bakom :) Hade det på det lite korta avståndet 2,5 m då meningen var att hon skulle bromsa upp sig lite, men så blev det inte riktigt, men hon är allt snabb i benen x)! Det låg bara på ca: 50 cm höjd, men hon var verkligen jätteglad för att äntligen få hoppa igen! ;D Nu ska det bli lite mer regelbundet ;P
Nu ska jag och mamma åka till Hööks i Borås, så måste skynda mig ;)

Kommentarer
Postat av: Tove

Mysig blogg :D

Allt bra med dig?

2010-12-27 @ 10:55:03
URL: http://londoninmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0