Äntligen LOV!

Idag har jag gjort 2 VG-prov och 2 MVG-prov. Detta var i ämnerna Biologi och Utfodring. Gjorde alla proven men MVG-proven gick sådär "/.  Sedan hade vi en sångtävlig med julsånger som avslutning, det var kul! Sedan kom pappa pch hämtade mig och alla mina väskor(Y).


Hemma vid 2 och då blev det direkt till stallet för att hinna rida ut :D! Florran är äntligen nyskodd (inte kunnat sko pga hovböld), så de gamla hade hunnit bli slitna"/. Hon har också fått på sig snöskor, igår! Så idag skrittade jag ut med Emelie och sedan pulsade vi i snön i padocken, hon blev jättetrött och det mår hon bra av ;) Blev lite härlig galopp i båda varven och hon jobbade på jättefint!! Ska bli härligt att jag har hela lovet och 2 veckors praktik nu så jag kan rida Florran ;D <3




Imorgon blir det Borås och köpa alla julklappar, inte köpt en enda (A)!

Kan ju kanske visa min önskelista också ;)

Detta är inte i rangordning!


1: Treadstone stövlar
2: En boogie transport,( inte nödvändigtvis i julklapp, men behöver en ny xP)
3:Blixt till kameran
4:Ridhandboken 1&2
5:Träning!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0