Fredag och snart lov!

Idag har jag haft snabb-matte, vi har nämligen ökat upp tempot ytterligare så att vi ska hinna påbörja matte C, innan vi slutar 1an. Jobbigt med mycket läxor och ska försöka hänga med till jul iallafall :). Har läxa över helgen nu också så får se när jag orkar göra det :P

Jobbade resten av dagen med kraftfoder och foderstater :) Sedan blev det att åka hem och idag kändes det som det tog extra lång tid eftersom det var så mörkt hela tiden!
Väl hemma åkte jag till Florran och hon var faktiskt helt okej i humöret idag :). Jättefin i ridningen nu verkligen och nu har vi börjat trava henne lite längre, men tar det  fortfarande lugnt med galopp :).
FILM KOMMER! ;D

OCH ÅRETS VÄLFÖRTJÄNTA IDOLVINNARE ÄR..... rekl ampaus ;) Nä men det belv Jay Smith! Verkligen värdig vinnare, jag menar från lagerarbetare till idolvinnare!  Och när han vunnit sjöng han med så mycket känsla, love love <3

Dessutom jätteglad över att Olle hittat tillbaka igen, senaste gångerna var han inte Olle lverhuvudtaget. Det är såhär han ska vara ^^ <3



Vill påminna om Garkus Luciashow på söndag kl 4! Välkomna alla!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0