Jobbig vecka ..

Denna veckan, eller rättare sagt på onsdag har jag två prov. Ett i engelska och ett i matte "/. Inte världens roligaste.. Funderar på vad jag ska välja som individuellt val, fick blanketten idag :D  Finns faktiskt roliga kurser och man får tyvärr inte välja så mycket man vill :(.

Idag har jag haft dressyr för Malin! Gick helt okej tycker jag, för jag jobbade på lite idag ;). Red Diwa idag och det är 3:e gången jg rider henne :). Vi övade på att öka och minska volterna, så mycket som möjligt, i både skritt, trav och galopp. Galopp var svårast då Diwa är framtung och hon måste sätta sig mer på bakbenen när man minskar volten så mycket. Vi tränade också på skänkelvikning och ökad trav och fick till det bra då och då ;)

Läxan blev att stäcka upp mig ännu mer, komma ner ännu mer i sadlen och att tänka på händerna! (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0