Julmys :)

Idag så har jag och mamma bakat och min bror har smygit runt och försökt smaka på godsakerna x) Mamma hann få in björnkakan i ugnen innan jag kom upp och sedan bakade vi jättegoda lussekatter, chokladbollar och sockerkaka! :D Detta låter inte så juligt kanske med har ju födelsedagsfika på juldagsmorgonen(För er som inte visste, fyller jag år då ;P ).
Nästa gång blir det till att baka ischoklad av marabou <3, knäck och pepparkakshus hoppas jag! Aldrig gjort det men vill :D
Nu blir det att ta sig upp till ponnyn och skritta lite :)

Kommentarer
Postat av: hedda

Kjempe koselig med jul og ikke minst med alle de gode kakene :)

Gratulerer med dagen som kommer ;)

Jeg lurte på èn ting, hvordan ridestøvler har du?

2010-12-05 @ 11:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0